onsdag 9 december 2009

Vardagen är bra härlig ibland!

Ska alldeles snart gå in till barnen och prata lite bad- och båtvett innan de får bada med flytväst och prova ta sig upp i en båt.
Sedan väntar en riktigt rolig eftermiddag och kväll. Ska skynda mig hem från jobbet, sen ska jag, sambon och sonen dra till Luleå för att hämta ut danielphoto-korten som är klara. Jippi, det ska bli så himla kul att se dem lajv! Ska passa på att äta middag någonstans på Storheden, samt helghandla inför husvagnshelgen i Adolfström. Som om det inte vore nog så blir det vinlotteri hos Linda ikväll med julmys och julklappsbyte. Har jag sagt att jag älskar vardagslyx, sånt där roligt man gör mitt i veckan?? Om inte, så säger jag det nu:).
Sambon kom helt oväntat hem igårkväll så idag är Melker hemma och myser med pappsen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar