tisdag 15 december 2009

Mix


Till att börja med så ser layouten väldigt konstigt ut här på jobbet. Mixtrade lite med HTML-siffrorna i söndags så hemma ser det ok ut men inte här pga olika format på bildskärmarna. Gjorde text- och bildfältet lite bredare, hur tycker ni det blev? Ska jag gå tillbaka till som det var förut?

Igår hade vi en riktigt mysig dag. Lunch på stan med vänner. Hade dock planerat att sonen skulle sova vilket han inte gjorde så det blev inte så lugnt som jag hade hoppats på. Köpte klart julklapparna (ok, en kvar men de hade faktiskt inte öppet där), sen hämtade vi brorsans flicka och så åkte vi och badade i varmbadet tillsammans med fler vänner. Plask plask.

På kvällen en del hemligt pyssel inför julen med brorsans äldsta flickor innan vi såg Hjältegalan och bara mös med varsin smoothie tillsammans med mina föräldrar.

Sonen har sovit riktigt dåligt idag så jag är lite som en zombie, men jag återhämtar mig nog. Blir nog att simma på lunchen. Återkommer någon annan dag med ett lite mer inspirerande och roligt inlägg...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar