tisdag 8 december 2009

NyfNiken


Äter medhavd lunchlåda och funderar på hur jag ska göra med jogginturen jag hade planerat in idag som friskvårdstid. Inga broddar med mig, snorhalt ute, får se hur jag gör. Hade ju varit lätt att bara hoppa ner i bassängen och simma några längder om det inte vore så himla trååkigt.
Varje gång jag ska simma, så slutar det med att jag simmar några få längder bröstsim, lite ryggsim, liite frisim här och där, springer, lite magövningar, sittande sim och lite allt möjligt, blir less varje övning direkt.
Över till någonting helt annat. Började igår fundera på att köpa mig någon bra rengöring till ansiktet, men det bör helst inte vara så många olika flaskor och steg, då blir det inte gjort helt enkelt. Känner att hyn i ansiktet inte är som den borde, så har ni något tips till mig på bra (och helst billig) ansiktsrengöring??

Nästa fundering: vilka är ni 125 pers som läser min blogg varje dag?? NyfNiken i en strut kan ni kalla mig...
Uppdatering: det blev 25 minuter i bassängen= 40 längder. Jippi till mig!
Har just ätit en smarrig middag hos min "syster". Nu hem och försöka packa inför husvagnsbesök i helgen...

11 kommentarer:

  1. Jag läser, men det vet du nog säkert...och om mig vet du ju det mesta =)

    SvaraRadera
  2. jaaag läser varje dag! det är en av mina daliga "måste-läsa"-sidor :) STOR KRAM!

    SvaraRadera
  3. Du är på min bloglovin så jag läser vaaaarje dag! =)

    SvaraRadera
  4. Och din kusin i Stjelet läser såklart!

    SvaraRadera
  5. Jag läser också! Har även ett tips. Jag kör med en peeling från Apoteket som är skitbra. Jag kan kolla vad den heter så slå en pling om du är intresserad:) Vi ses i fjällen!/Anna

    SvaraRadera
  6. Me 2! :D
    Ett tips: nästa gång du simmar så förbered ett pass innan. Med olika intervaller, med bestämd vila, simsätt osv. Blir mycket roligare då, och jobbigare ;) Janne kan säkert hjälpa dig :P

    SvaraRadera
  7. Jag läser!!! ;) /Anso

    SvaraRadera
  8. och jag såklart! /Camilla

    SvaraRadera
  9. Självklart kikar även jag in ibland
    kram Lenita

    SvaraRadera