lördag 26 december 2009

Slöfocken i soffan

För sambon blev det ikväll poker med grabbarna och jag har en lugn kväll här hemma. Bäst att försöka få tillbaka lite rutin på pojkens sov- och mattider. Han vaknade för en timme sedan och var helt tokig, grät och skrek men fick honom till slut att somna om här på soffan hos mig.

Hela familjen sov idag ut till strax efter tio, sen väntade lunch på stan med gamla vänner. Shoppade sen lite åt mig själv, en investering som jag är väldigt glad över. Förutom ny sidenpyjamas och ett ansiktstvätt-kit, så blev det löparkläder för kallare väder och det känns så himla kul, skulle gärna ut och springa nu om det inte var så kallt. Gärna under (över) -15 för mig om jag ska springa utomhus, det är en sån där köldgräns som finns kvar sen fotbollstiden. Allt är mycket roligare om man har rätt grejor, eller hur?


Eftermiddagen och tidiga kvällen firade vi jul hos min bror och hans familj där vi åt julmat och delade ut julklappar, riktigt mysigt.

Så här har annars julen sett ut:
En av favoritklapparna...
Några av julklapparna som Melker fått.
Kusinmys
Julklappsöppning idag med pappa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar