torsdag 10 december 2009

Projektens dag

Här hemma pågår projekt plocka, städa, tvätta, renbädda, diska och packa inför helgen. Gjorde även nyss en sned pannkaka, men den ska nog gå att äta ändå. Skönt att ha ett fint hem när vi kommer hem, det blir mindre inre stress då.

Sambon håller på med gipsning av badrummet, men han hade visst tänkt stänga av vattnet så han kunde göra klart vilket han inte hann säga innan jag startade både tvätt- och diskmaskin, så han får gott vänta.

För mig väntar jobb innan vi drar iväg sent ikväll. Mysigt ska det bli men det är en hel del att fixa så här innan.

Danielphoto-korten blev toppen, eller vad tycks? Väldigt snabbt tagna foton från min sida så det visar inte rätta kvallan eller färgerna.Vinlotteriet var lika mysigt som vanligt, tyvärr vann jag ingen denna gången heller. Ett tag sen sist tycker jag det känns som.

4 kommentarer:

  1. meeen så fina!!! helt fantastiska! snyggare modell får man leta efter! =) saknar er! KRAM

    SvaraRadera
  2. underbar kort på en underbar melker! puss

    SvaraRadera
  3. Var dom dyra korten? Vilka fina kort!

    SvaraRadera
  4. Anonym: ja de var rätt dyra, men fina. En engångsgrej man gör.

    SvaraRadera