måndag 7 december 2009

Man blir trött av att shoppa...

Melker som tomte vid lucia förra året...

Igår bestämde jag mig för att jag idag skulle ut och springa (bra med framförhållning tänkte jag). Idag var jag inte alls lika peppad, men när vi väl var i stan hos mina föräldrar tog jag tag i saken. Drygt 30 minuters jogg blev resultatet vilket känns toppen just nu.

Resten av dagen har jag, mamma och Melker spenderat på stan där vi har shoppat julklappar och vi fick faktiskt riktigt mycket gjort. Några personer är allt lite kluriga, till exempel den 15åriga brorsdottern.
Nu är jag riktigt trött, sitter och väntar på middag hos föräldrarna. Kyckling, potatis och grönsaker i ugn håller mamma på med. Lyx med andra ord.

Nu, dags för mys med sonen som varit så duktig och hängt med oss på stan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar