måndag 4 januari 2010

Fix och trix

Igår var en mysardag med Stella och Melker. Åkte på kalas hos Emilia efter bion och det var riktigt smarrig tårta! Jag lade mig tidigt med Stella och passade på att läsa i tre timmar så nu har jag läst ut En plats i solen som jag älskade. Måste bara hitta någon bra ny bok nu.

Idag har jag shoppat lite inför morgondagen och ikväll så åkte julen ut med huvudet före, jag blev så där tvärless som jag kan bli. Skönt att det gick fort att plocka bort. Nu ser det dock lite tomt och trist ut här hemma, kanske borde flytta om lite grejor så det känns som nytt. En ordentlig städning skulle huset också behöva men det känns lite bortkastat nu när badrummet är på gång, bäst att vänta tills det är klart.

Ska försöka lägga mig i tid ikväll eftersom jag ska jobba 6-11 imorgon. Har packat och ställt i ordning så jag kan gå och lägga mig någon timme så att jag sedan är fit for fight inför FEST!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar