onsdag 13 januari 2010

Här går det undan

Dagens inplanerade joggingrunda ställs in eftersom huvudet spränger och halsen river, snälla, snälla, jag vill inte bli sjuk! Sitter och planerar vattengympapass till imorgon och gympapass gubbarna på fredag.

I Londonplanerna går det undan minsann, flyg och hotell är bokat, nu återstår bara mitt anslutningsflyg till och från Sthlm som jag ska försöka fixa idag.


Hur det går utan godis? Jo, alldeles utmärkt, tackar som frågar!

Back to work kära vänner!

3 kommentarer:

  1. Kan bara hålla med Therese, blev riktigt godissugen. Jag och Johan har börjat fundera om vi ska hoppa på godisförbudet fram till påsk. Vi har inte bestämt oss än, men bara att vi funderar är ju ett stort steg framåt. Är riktigt avis på Londonresan. När åker ni?

    SvaraRadera
  2. Tycker det låter som en bra idé det där med godisuppehåll, jag tror jag ska hoppa på det, på måndag ;)
    Jag behöver verkligen skärpa mig och det är ju lättare om man är fler!

    SvaraRadera