söndag 24 januari 2010

Fotosöndag

Har just sörplat i mig kvällens smoothie med blåbär, hallon, banan och passionsfrukt. Riktigt god blev den! Tidigare blev det premiär för mig på gympan för i år och oj så himla kul det är. Skönt för både kropp och knopp. Synd att jag inte har med mig min bundsförvant Sara bara, men till hösten när barn nr. 2 har kommit, så är hon nog med igen!

Annars har dagen gått rätt så fort. Lugn förmiddag här hemma framför TVn, liten fotosession med sonen (testperson) och Klara plus lite Ville. Korten blev inte alls som jag tänkt mig, lillan var inte riktigt nöjd med att ligga naken så vi får nog göra ett nytt försök lite senare. Oj vad jag längtar till sommarens ljus, det är så mycket enklare att fota då för en sån som jag!

Lillen ständigt på språng, inte lätt att få till en bild här inte! Skulle även försöka mig på en tuppkam som Therese gjort på sin dotter, men Melkers tunga hår gick inte riktigt att hålla i styr. Blev lite tokfrilla istället! Nu vet jag däremot att den vita genomskinliga skärmen är bra att sätta framför ljuset...synd bara att jag upptäckte det i slutet av fotograferingen.

2 kommentarer:

  1. Haha så söt! Som en riktig busunge! Eller hur att det är störigt när man är så styrd av ljuset ute!

    SvaraRadera
  2. Yes! Till hösten tänkte jag vara med igen. Saknar gympan. I helgen gav dock slitet med
    h-vetes tapeterna i vardagsrummet nog med gympa för en stormagad som jag.

    SvaraRadera