tisdag 19 januari 2010

Snart vinner jag!

Försöker uppdatera mig på förra veckans TV-program nu när jag är hos mamma och pappa. Jag, Melker o mamma sitter och ser Mästarnas mästare från förra veckan, men även Bygglov och Roomservice finns inspelat.

Kommer dock inte hinna se alla, eftersom det kl sju är dags för vinlotteri hos Karin i Norrfjärden. Det ska bli trevligt och jag hoppas verkligen att jag vinner några flarror, tycker att det börjar vara dags. Tycker annars att det mest är en massa gravida som vinner och de behöver ju inga...

Mina föräldrar hämtade idag Melle på dagis eftersom jag hade personalmöte efter jobbet och ikväll får han vara kvar här hos dem medan jag åker iväg. Skönt med egentid som sagt, de är guld värda mina föräldrar, och mina svärföräldrar med för den delen.

Sen en liten bild på Melkers två äldsta kusiner bara för att vi tycker om dem så mycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar