torsdag 14 januari 2010

Fulfult blir finfint!

Nej, jag jag inte blivit tokig. Trots att jag lägger ut en bild från vårt sopskåp och en på en fulful pall. I sopskåpet har jag faktiskt fixat lite efter tips från mamma. "Golvet" i skåpet var vitt och nött, så jag lade in lite presentpapper och på med sånt där antihalk från IKEA och vips så blir jag mycket gladare varje gång jag ska slänga nåt:).
Pallen, då, vad vill jag visa med den? Jo, det är nämligen mitt senaste "fynd" från Reprisen som kostade mig en tjuga. Den är ju verkligen inte fin, men med lite kärlek så ska den nog få en pånyttfödelse. Ska klä in dynan med lite skumgummi och en vaxduk och klä benen i någonting annat. Hade tänkt hitta svarta plastband (ni vet, de som man hade på dagis), men vet inte om det fortfarande finns att få tag på. Någon pyssli(n)g som vet?
Det var allt från mig mitt i middagen...

2 kommentarer:

  1. Vad du är kreativ!

    Ja, om Melker börjar sminka sig så har du nog rätt i det du skrev! =)

    SvaraRadera
  2. Riktigt smart tips med sopskåpet. Vi har sånt där antihalk från Ikea, men lite presentpapper skulle ju onekligen pigga upp. Kanske tjuvar idén.

    SvaraRadera