torsdag 21 januari 2010

Helgen har just börjat!


Har just duschat efter mitt första PUFF-pass där jag instruerade 13 (!) tjejer i vattenträning. Roligt. Hoppas de kommer igen.

Förutom jobb så har dagen bestått av ännu en dag på Lindbäcksstadion (usch, hur länge kommer det att ta innan det känns naturligt att säga det? Ungefär som Assi/Kappa eller Hessel/Linnéparken ju...). Vi såg Kalla ramla på mållinjen, i princip och sonen var inte alls så nöjd. När vi väl fick honom att somna i vagnen så kommer en jäkla helikopter som står och lever om ovanför våra huvuden så att lillen vaknade igen så det var inget annat att göra än att åka hem. Han bara skrek. Väl hemma vägrade han även sova, trots att jag låg och mös med honom i en hel timma...rätt så skönt tyckte jag. Hann tog av mig pannbandet och tog på sig det själv...han ville alltså leka istället.

Imorgon väntar promenad med fina "syster", hälsa på ännu en nyfödd och på kvällen after work och SM-konsert med jobbet innan vi åker till Timviken och sover hos svärföräldrarna där sonen är. Kan bli en bra dag och en bra början på en leeedig helg. Mys, mys och mys.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar