lördag 23 januari 2010

Myslördag

Melle o kusinen för ett år sen...

Efter en riktigt myshärlig dag med Melleboy så sitter vi nu framför TVn hela familjen och ser hockey/surfar. Denna jäkla hockey är ju jämt på TV ju...Just nu blev sambon även riktigt arg när Luleås sopa till målvakt släppte en retur...

En riktigt skön och svettig prommis tog jag på Renön och Melker låg så sött och sussade i vagnen under tiden. Pannkakslunch hos svärföräldrarna innan vi drog vidare för att hälsa på hos Noelle och familj och se hur hon mår efter operationen. Tuffare brud får man ju leta efter, hon verkar inte ens berörd över vad hon just gått igenom.

Ett besök hos mina föräldrar där bror och barn också var. Vi lekte och spelade kort, trevligt att umgås som vanligt. Nu, efter varsin sallad från Tre Kronor blir det nog slappa på soffan. Är det någon som vill hälsa på så är ni välkomna (om vi känner er förstås)!

Nu, operation "Söka-Jennies-körkort-som-Melker-tagit-ut-från-mammas-börs-och-gömt-för-en-vecka-sen". Jag tänkte, nog kommer det fram, men så här en vecka senare så verkar det inte så. Behöver liksom det till veckan när jag ska till Sthlm. Annars får nog passet snällt följa med. Hade bara tur igår på systemet att jag inte behövde visa leg när jag skulle köpa vin till svärisarna!

1 kommentar:

  1. Tänk att man kan tycka så olika. Jag skulle vara helnöjd om jag skulle få se lika mycket hockey som du kan göra, men är för snål för att skaffa mer kanaler. Låter som att ni haft en härlig dag. Ses imorrn.

    SvaraRadera