lördag 9 januari 2010

Nimby's


I brist på nyare bilder får ni här en på lillen när han var liten men rund..

Myser framför brasan, tittar ut över en fantastisk solnedgång där bortanför ängen. Efter tre timmars lek och mat på Nimby´s var sonen så trött att han somnade innan jag ens startat bilen för att åka hem. Väl hemma fick han sova vidare i bilen, så jag hann också blunda en stund innan han vaknade vilket var välbehövligt.

Körde en extra sväng på vägen hem via Stockbäcken för att kolla om det var så varmt som Anders sagt, för i så fall kunde jag ju köra upp dit och springa där. När de hade varit där och åkt skidor på dagen så var det endast fyra grader när de kommit tillbaka till bilen. Direkt jag kom upp dit, så slog alla rutor igen, gick knappt att köra bilen, så varmt var det nog allt, men joggingturen får vänta till imorgon. Latmasken har nämligen flyttat in i min kropp, men ska flytta ut snarast hade jag tänkt.

Ska nu röja upp lite i köket, ta mig en lång och skön dusch innan det blir att hälsa på hos mina föräldrar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar