tisdag 26 januari 2010

Friskvård

Har varit ut på min friskvårdstid och joggat i 20 minuter. Kände att det gick ok, lite tunga ben, men skönt att vara igång igen. Nu hoppas jag att jag får vara frisk så jag får in lite rutin på träningen. KommunJoggen och Tjejmilen, here I come!

Imorgonkväll åker (förhoppningsvis, om inte snöstormen ställer till det) jag och kära vännerna Camilla och Caroline till Stockholm för en tjejweekend hos Cs fina vän Irina. Gullet Carro bjuder både mig och Camilla, så vi ska bland annat gå på bröllopsmässa vilket ska bli otroligt roligt. Vi har just blivit bjudna till ett annat bröllop i höst i Skövde också, så då kanske man kan tipsa blivande bruden Titti om lite idéer också:)!

Har även börjat fundera på hur jag vill fira min 30-årsdag och kommit fram till att hotellweekend i t.ex. Skellefteå (jag vet, lyxig stad va?) med middag, spa och mys med tjejkompisar vore det absolut roligaste och mysigaste just nu. Om ni har något bra hotell/spa att rekommendera i någon stad nära oss, skriv då gärna en kommentar...

1 kommentar:

  1. Det var ju en strålande idé för din födelsedag. Blir toppen, jag räknar kallt med att få följa. Kul med mera bröllop!

    Ses snart! Kram

    SvaraRadera