tisdag 5 januari 2010

Slö var ordet, dock inte frivilligt.

Lite Aquabike skulle jag gärna gå på just nu. Någon som känner igen sig på bilden:)?
Jag ger snart upp, varför är det så in i bombens kallt? Sedan nyårsdagens korta joggingrunda har jag knappt lyft på rumpan utan ingått i något slags icke frivilligt slöarstadium, usch. För att må bra i både huvud och kropp så behöver jag få röra på mig ganska många dagar i veckan. Jag kräver inte timslånga träningspass, men 20-30 minuter i alla fall...kan det inte bli lite varmare så man kan sätta igång igen.

Eftersom jag idag jobbar 6-11 skulle jag passa på att simma 1km, men vad tror ni har hänt då? Jo, det är nåt vajsing med fjärrvärmen så bassängen som vanligtvis håller en temperatur på 29 grader, visar idag knappa 26 grader vilket känns lite kallt...

Nåväl, latmasken i mig bor kanske kvar några dagar till och så får jag ta tag i saken när jag börjar om att jobba igen...

1 kommentar:

  1. kommer ju bli kanonfint på toan! o vilken härlig bild från vattengympan som du hade letat fram :) the old good days! hoppas ni får kul ikväll, hade gärna varit med o rockat till shirley o grabbarna :) stor kram!

    SvaraRadera