lördag 16 januari 2010

Jobbhelg


Efter jobbet igår väntade mys hemma hos oss med våra fina vänner från byn som natten (eller helgen) till ära sov över hos oss eftersom de håller på att måla om innertaket hemma hos dem. Skönt att hinna med lite fredagsmys trots jobbkväll och helg.

Natten flöt på rätt så bra och sonen sov bättre än natten innan. Det känns däremot som om jag blivit överkörd av en ångvält, nacken och axlarna är riktigt ömma, men jag antar att det har med förkylningen att göra. Först nu Hortlax för mig och sen avslutar jag mitt arbetspass med en uthyrning i Munkis.

Igår när jag kom hem så gick jag ut en snabbis och fotade ett träd som var så otroligt vackert, hoppas att bilderna blev ok, får väl lägga in dem i datorn senare idag.

Det är ungefär så här intressant mitt liv är just nu...

1 kommentar:

  1. Hej Jennie!

    Såg ditt meddelande på facebook nyss..kul!

    Jag undrar mycket varför en del tycker att mina figurer är läskiga? Vilka exakt tycker han är läskiga? Skulle vara kul att veta bara:) Jag kan bara säga att de är de vänligaste som finns..:)

    Jag kommer att öppna mitt egna företag inom kort och då kommer mina figurer att finnas som tryck som bla posters, framsidor till skissblock och skrivblock, tryck på barn t-shirt, brickor..mm så småningom..och så målningarna förståss..:)

    Jätte roligt att du gillar dem..:)
    Är det någon speciell storlek eller speciella färger som du är intresserad av?

    Jag skapar hela tiden och lägger ut främst på bloggen...när företaget är igång kommer priser och allt att bli bättre och tydligare..:)

    Ha de fint
    vänligen
    Linda

    SvaraRadera