tisdag 31 mars 2009

After ski-mys på altanen...


...med piggelindrink o varm choklad med minttu. Melker har just gått en prommis med farfar i den lånade ryggsäcken o jag o A har njutit av fyra timmars slalomåkning i perfekta backar. Växlande väder, allt från regn o snö till eftermiddagssol. Var med M till läkaren på fm o där kunde de bara konstatera att han hade lite feber o en lätt höjd sänka så det verkade som om han är i slutet av en liten infektion. Han är en mycket gladare skit idag så det är vi alla glada för. De två senaste nätterna har varit allt annat än roliga... Nu, en dusch.

4 kommentarer:

  1. Helt opartisk så måste jag nog ändå säga att han är en av de sötaste barnen jag någonsin sett.

    SvaraRadera
  2. Fadder: ja, jag är ju också helt opartisk och kan bara instämma...:)

    SvaraRadera
  3. Han ÄR den sötaste! Världens bästa Melker! :) Ni ser ut att ha det bra i fjälls :) Stora kramar!

    SvaraRadera
  4. Han erkar då hålla humöret uppe, är det samma på natten? Jag är uppe med tuppen idag och ser nu att solen skiner så jag ska nog ta en morgonpromenad strax. Hoppas ni har det bra!

    SvaraRadera