söndag 22 mars 2009

Fest för bästa Marran


Min allra bästa vän fyller 30 år under veckan som kommer, och därför ordnade vi en överraskningsfest för henne igår. Hon hade ju listat ut att det skulle vara igår, så någon större överraskning blev det ju inte, men en väldigt lyckad fest i alla fall. Grillade hamburgare utomhus i vårsolen, lasergame, bad, mys och skvaller på mitt jobb innan fest hela kvällen och natten lång.


God mat, lekar, dans, polisbesök och en hel del skratt ingick i det vinnande konceptet. Vi var sex stycken som gick de fem kilometrarna hem på natten. Kom hem 03.30 så pigg var man ju inte direkt, trots att jag klev upp 10.30. Efter ett dygn utan min lille son saknade vi honom vääääldigt mycket, så det var så mysigt att få hämta honom hos mormor och morfar som rått om honom. Har även firat lille Elton som fyller ett år i veckan, ätit kinamat, suttit ute i solen och tränat idag, så det har varit en skön dag.


Hoppas på en solig och skön vecka...

1 kommentar:

  1. Polisbesök?!

    Kika in till mig - jag har en tävling på gång!

    Hälsningar Maud

    SvaraRadera