torsdag 12 mars 2009

Barba-Melker

I dag kom den finfina jackan från Sygryn och så himla söt han blev i den. Eftersom det är så praktiska muddar vid ärmarna kan han redan ha den men jag tror att han kommer att kunna ha den rätt länge.


Igår blev jag bjuden på småplanera-New York-middag hos Caroline och fick då riktigt god paj o sallad. Efteråt när jag o M for en snabbis förbi mina föräldrar erbjöd de sig att ha Melker på natten så att jag skulle få sova (han och jag har knappt sovit sen i söndags), så det kunde jag ju inte tacka nej till. Jag sov i deras gästrum medan M sov hos dem och hur skönt var inte det!!?? Lade mig 22 för att läsa och blev väckt först kl 8 när M kom in till mig. Vi gosade och somnade om i 45 min till. Himmelriket, tack så mycket för det snälla ni!

Dagen har varit mysig med mammaträff här hos mig, efteråt lade jag mig o läste medan M sov middag och sen en liten löprunda ikväll. Nu sover M o jag äter överbliven fruktsallad från eftermiddagen.

Imorgon tror jag att jag ska klippa mig. AJs kusin m familj kommer hit så jag ska massera pappan och sen tror jag att hon ska få snagga mig, lika bra att passa på när hon kommer hit!
Hörs o ses kära ni!

3 kommentarer:

  1. Va fin jackan blev, riktigt bra!

    SvaraRadera
  2. grymm jacka kram kram

    SvaraRadera
  3. Vad skoj att den blev så bra! Den kan han säkert ha ett bra tag, vilken sötnos:)
    Kan jag låna bilderna? Skulle vara skoj att lägga upp "livebilder" på min blogg:)/Malin

    SvaraRadera