fredag 20 mars 2009

Yes!


Magnus den store i Let´s Dancefinal nästa vecka, vem hade trott det i början av säsongen? Helt rätt tycker jag helt personlighetsmässigt, men dansmässigt så skulle Morgan varit i final med Laila. 79/80 poäng för Laila är ju heelt suveränt, hon är så grym!


Har ätit tårta ikväll med goda vänner eftersom min sambo fyller 29 imorgon. Då blir det skotertur på dagen och ett biobesök på kvällen, det ser jag fram emot.


Idag har vi ätit lunch ute, AJ bjöd mig på goda klämmackor utomhus, trots att det mulnade på ordentligt när vi väl tagit oss ut i friska luften. Läste ut "Smuts" sittandes på sparken inlindad i ett gammalt täcke, så jag kan väl inte påstå att det var superhärligt ute. Tog mig sen ut o sprang innan vi fick fikafrämmande av våra föräldrar.


Nu borde jag verkligen sova. Lilleman har så kass mage nu, pruttar hela nätterna, vrider sig och verkar ha ont i magen, stackarn. Mycket vatten och katrinplommon hjälper inte i alla fall. Har ni nåt bättre förslag?

Sleep tight!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar