söndag 1 mars 2009

Fest och motion

Gårdagen blev precis så trevlig som jag hade önskat mig. Trots att jag inte är någon hejare på lasergame så vann vi tjejer första matchen över killarna vilket ju alltid är skönt. Bastu och tillfixning på jobbet innan buffémiddag på Valdino väntade. Alltid lika roligt att träffa arbetskamraterna, speciellt när man inte ser dem så ofta som förut. Efter några timmar på det stället bar det hemåt runt ett, alldeles lagom om ni frågar mig.

Dagen har inneburit Vasaloppet, lite sova på soffan, en tvåtimmarsprommis med Anna o Sara runt Fårön, köpte skrovmål på drive-in, övervakning av de som gjorde någon nytta hos bror & co i nya läggan, gympa i sporthallen, betala räkningar, dusch och nu väntar lite kvällsfika till någon bra film. Hoppas ni haft en mysig helg!
Här får ni lite ögongodis från när lillen bara var 1,5 månad gammal med småsvullna ögon och påskinder....

1 kommentar:

  1. Hej Jennie!Har just hittat hit.Roligt att läsa lite om hur ni har det måste jag säga! Imponerande att ni tog er runt Fårön.
    Sköt om dig!/Frida

    SvaraRadera