onsdag 18 mars 2009

Morgonstund har guld i mun...

Kl är halv åtta och jag har snart varit vaken i två timmar...och jag är ändå pigg, hur skönt som helst! M somnade som sagt kl 20 i går och vaknade inte till förrän 01.15, jag är helt chockad! Sen tror jag att han bara har vaknat till en eller två gånger till innan uppstigning 05.45, så jag är hur nöjd som helst (man är nöjd för det lilla)!

Jag ska strax ut på en prommis med M och mamma som är ledig idag. Solen skiner och det är runt nollsträcket, så det borde bli en skön start på dagen!

Hittade detta kort i mamma och pappas dator. Det föreställer finaste Ville o Maya när vi förra året besökte mammas barndomshem i Ersträsk. Barnen från Frostmofjället...visst är det dem? Maria: jag hittar inte det andra kortet när de står vid fönstret. Hittar det varken hos mig eller här...*snyft*, så jag kan inte mejla det till Biggan...

2 kommentarer:

  1. Jag tror att vi har det hemma, ska kolla, i så fall skickar jag det till henne. Hoppas det håller i sig med Melles sovning. Skön prommis i solen

    SvaraRadera
  2. Tack för alla dina fina kommentarer!! :) Det är så roligt läsa just dina, gör min dag. Hoppas du får en skön onsdag! Kram Anna

    SvaraRadera