onsdag 4 mars 2009

Oj så underbart!

Helt underbart att vara utvilad och samtidigt ha en utvilad son!!! Det är min mamma och pappas förtjänst som nu på morgonen tog hand om sonen så jag fick sova lite till efter han fått gröt kl 6. Tack, tack, tack!

Nu ska vi alldeles strax ta en promenad i det strålande vinter/vårvädret med -3 och sol. Tänkte gå till Munksund och se hur det går med tapetseringen. Har köpt mig lite tid vid datorn genom att ge lillen en gammal tidning som han just nu sliter i småbitar.

Tror att jag ska prova att spraymåla Bumlinglampan som jag köpte förra veckan. Anna visade ett reportage där de målat en svart plus att de i går gjorde det på Bygglov. Svart, eller kanske vit...och så måste jag ju hitta någonstans att ha den också.

Ytterligare ett pass med Afro var jag på igår, dock utan mina vapendragare Carro och Isa, så gick inte lika bra som vanligt, men skönt att få röra på sig. På dagen var vi på en mycket trevlig mammalunch hos sportlovslediga Sara o Emilia. Väldigt god mat måste jag säga. Jag, Melker och brorsans barn hann även med en del ärenden innan vi åkte dit. Melker var sen fyra timmar hos sin farmor och farfar, vilket var väldigt skönt för mig eftersom han varit så trött och klängig på dagen.
Hittade en del bilder som jag tagit på stugan för några somrar sen. Så himla härligt, barn som fiskar (spigg) i kvällens solsken...

2 kommentarer:

  1. Vilka sköna bilder du har tagit!! Man längtar ju lite till sommaren efter att ha sett dem... Kram Anna

    SvaraRadera
  2. nästa tisdag kör vi igen.. kram

    SvaraRadera