fredag 6 mars 2009

Sygryn & Skeppet

Idag fick jag mejl av duktiga Sygryn med en bild på den finfina vårjackan som jag beställt av henne. Hon är även den som sytt Melkers fina elefantmössa som han haft i vinter. Jackan är sydd av gammalt lakan som jag hade när jag var liten, med en massa härliga barbapappafigurer. Han kommer att bli så himla söt i den!
Jag, Melker, AJ, Alexandra och Mona drog även till Skeppet idag där vi spenderade fyra timmar. Fyra timmar fulla av spring i benen hos oss alla, mat (och glass) i magarna och några svettdroppar här och där, det var en riktigt mysig dag. Promenad, bastu och dusch var väldigt skönt när vi kom hem. Nu väntar lasagne, Let´s Dance och chirre. Så här fin var Melle idag...
Avslutar med en liten film på lillen som försöker gå (med lite hjälp av oss förstås)!

2 kommentarer:

  1. Va fin jackan blev! Den är säkert ännu finare på lillprinsen! Hälsningar från pitsund!

    SvaraRadera
  2. grymt fin jacka, och vad härligt att det ändå bär en lite sovhistoria med sig!

    pussen

    SvaraRadera