fredag 27 mars 2009

Myskväll med finalen


Just nu väntar jag, Melker och mina föräldrar på bättre tider... Vi har nämligen ingen ström just nu. När den kommer tillbaka väntar gomiddag med grillad oxfilé o självklart finalen i Let's dance. Idag har jag o min lilla familj ränt runt på stan. Jag fixade ett pass tills vi ska till NY, handlade en massa mat till lillen samt en sväng till bvc för att se om han börjat gå upp i vikt sen han var sjuk. Ynka 35 gram, vilket ju inte är speciellt mycket att hänga i granen. Just nu är prio ett att få honom att tömma magen. Ett riktigt bajskalas är med andra ord välkommet. Imorgon väntar ett fullspäckat schema och på söndag bär det av mot fjällen, som jag längtar! Över and out

2 kommentarer:

  1. jasså du vill ha bajskalas du, jag har börjat ge Ronja vatten. Det går skitbra fast hon vill nog heller ha annat i flaskan. Hoppas ni får en bra helg och en bra fjällsemester!

    SvaraRadera
  2. Skönt att fara upp till fjällen! Vart ska ni fara?

    Så du vill ha bajskalas? Här hos Björk/Samuelssons har vi haft kalas hela dagen! Bajskalas alltså... =)

    SvaraRadera