onsdag 18 november 2009

Faluhus förr och nu

Vårt hus är av märket Faluhus, något som jag inte hört att någon annan än vi har. Kom däremot på att googla dem idag och de finns ju faktiskt än i dag och jisses, vilken skillnad, nu är det ju riktigt snygga hus!

Huset byggdes 1976 och ser ut så här från baksidan. Klassiskt 1,5 plan med omotiverat smal altan på baksidan. Vi måste ju ha Piteås brantaste tak också. Inte mycket snö som stannar på det må ni tro!
Så här kan de se ut idag. Prislappen är säkert inte motsvarande den som de betalade för vårt hus, men ändå. Fint i alla fall!

När jag förra veckan tittade igenom mina gamla album, hittade jag ett kort på Anna och Klara från en fest hos Sara i Stockholm. 2001-2002 borde detta vara...

Så unga och oförstörda...:)!

1 kommentar:

  1. Shit jag ser ju ut som en vampyr med den där vita fejan. Jag var nog ganska förstörd redan då:)Kul med gamla bilder. A

    SvaraRadera