tisdag 3 november 2009

Härligt att svettas

Eftersom sambon för ovanlighetens skull idag varit hemma hela kvällen, så kunde jag sticka iväg med Sara på "kompis"innebandyträning ikväll. Riktigt skönt var det, förutom att avsaknaden av uppvärmning gjorde så att hjärtat hamnade i halsen under första kvarten. Har även konstaterat att fotbollsstrumpor borde vara förbjudna i inomhusskor, det bränner rätt ordentligt under fötterna nu.

Förra veckan blev det två joggingrundor och ett gympapass och denna vecka tänkte jag skulle bli ännu bättre. Måndag - jogging, tisdag - innebandy, onsdag - förmodligen nada, max en prommis, torsdag - hoppas hinna med en joggingtur innan jobbet, fredag - leder ett lätt/medelgympa, lör - jobbar och hinner inget, söndag - gympa. Det är långt ifrån alla veckor som jag orkar eller hinner med speciellt mycket träning, så jag passar på när jag kan! Härligt är det i alla fall efter, om inte under tiden...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar