onsdag 18 november 2009

Jag lovar, idag är en göra-inget-dag!


Efter två dagars energiskt stå i, var det idag dags för en dag att ta det lite lugnare. Visst, jag passade liksom igår på att springa 20 minuter på arbetstid, men det var nog det enda som krävde energi idag. Delade upp min friskvårdstimma, man får ut mer av den då känns det som.

Efter att vi haft fem tredjeklasser i simundervisning var jag rätt sliten, så efter att jag hämtat sonen på dagis, bar det av in till stan igen. Hade tänkt vaccinera lillen, men på Regnbågen hade de stängt idag. Får bli en annan dag istället. Mys och middag hos mina föräldrar blev det efter det och jag passade på att se förra veckans Grey´s som de spelat in åt mig. Snart nytt program, längtar!

Senare i veckan blir det dags att måla en Hokus Pokusstol som köptes från Kupan. Svart ska den bli. Bilder och uppdatering så fort jag är klar med den!

Nu ska lillen få kvällsfika och sen ska han sussa. Då ska jag blunda för disken och tvätten som ligger här hemma. Det får bli morgondagens projekt!

2 kommentarer:

  1. Hur är det nu med vaccinationen för de under 3år?
    I måndags så skulle jag få vaccinera, men i tisdags när lasse var där med barnen fick han inte vaccinera Ester. Olika bud varje dag....

    /Ulrica

    SvaraRadera
  2. Ja då vet jag inte. Försökte ringa till bvc idag, men det var upptaget hela tiden hon hade telefontid...Kram

    SvaraRadera