lördag 21 november 2009

Snart söndagsmys


Dagen blev riktigt mysig. Först bad, lunch för killarna och sedan gick vi på Julmarknaden medan de små sov sina vagnar. Vi mammor passade på att äta julgröt och smörgås på Margretelund innan vi gick runt och tittade på alla mysiga saker som såldes. Mycket ull som såldes.

Kvällen har spenderats här hemma tillsammans med samma vänner. Ätit de goda Västerbottensbiffarna som jag tidigare tipsat om och efter det blev det grönsaker och dipp. Påhälsning av "syrran" min med familj fick vi trevligt nog också.

Nu ska jag nog knyta mig så man orkar fixa här hemma imorgon. Målning av grinden, barnstolen och mätning av garderobsväggarna är tanken, samt ett fyraårskalas på eftermiddagen. Söndagar brukar kunna vara rätt mysiga!

3 kommentarer:

  1. Västerbottensbiffarna lät grymt gott!

    Var det du som skrev en kommentar ang. sushin? Ibland skriver någon Jennie där inte länken funkar och då har jag alltid svarat till dig. Men sen kom en annan Jennie in och började skriva. Så kanske jag svarat till dig på saker som hon skrivit...?

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Lät riktigt mysigt det där. Den där julkänslan börjar faktiskt komma så smått, synd bara att snön försvann. Kram Sara

    SvaraRadera