torsdag 26 november 2009

Julstämning, bring it on!




Julpyntat huset och lyssnat på julmusik. Trots detta ingen direkt julstämning. Kan det bero på avsaknaden av snö måntro? Blött och dimmigt är det, inget roligt alls.

Gårdagen blev riktigt mysig. Först stan en sväng med de andra i vinlotteriet innan gomiddag på Allstars (enda minuset som stället får av mig var för all tid det tog att få maten, få betala osv...) och konsert på kvällen. Det var nog fjärde gången jag såg Mr Winnerbäck live och det var väl som det brukar. En hel del låtar som jag inte kände igen/kunde, men de som man väl kände igen var ju helt fantastiska. Lång konsert var det också, så valuta för peeninga fick vi allt.

Sonen har sovit borta och det var därför som jag passade på att julpynta här på förmiddagen efter en härlig sovmorgon. Nu sover han ute i vagnen så jag ska gå ut på en prommis så jag får mig lite motion. Tycker det har varit lite lite av den varan på sistonde.

Resten av dagen består sedan av jobb och vaccination.

1 kommentar: