fredag 27 november 2009

Idag har jag lärt mig en sak!

Dagens lärdom är: Kolla alltid att tvättmaskinen är tom innan man stoppar in tvätt...

Detta gjorde jag alltså inte idag och sonen hade stoppat i en gammal pinkblöja. Blä. Nästan så man vill kasta grejerna som var där i. Har skakat av dem och nu körs de ett andra varv, så hoppas vi att alla pinkkristaller är borta!

Har ju tidigare berättat om den Hokus Pokusstol i trä som jag målat om. Tyvärr har jag ingen förebild, men sidorna var innan brunlackade och lite flagiga. Nu fräsht ommålade med svart lackfärg. Voilá!


1 kommentar:

  1. Grymt snyggt!! Vart var det du hade fyndat den? Jag for förbi reprisen för ett tag sedan men jag visste inte vart man skulle gå in så jag sket i det... Är det speciella dagar de har öppet och går man in där på sidan? Alltså dörren som man ser på vänster sida när man kör in på området...

    SvaraRadera