torsdag 19 november 2009

Trötter


Två månader gamla bilder på lillfisen...

Förmiddagen spenderade jag i pyjamas, tog på mig vanliga kläder först när jag skulle till jobbet kl två. En lugn dag för mig och sonen här hemma alltså, var riktigt trött så det blev inte många knop. Mamma kom hit en stund så då passade jag på att grundmåla Melkers stol, men annars var det lugna puckar.

Timmarna på jobbet bara flög förbi idag. Plötsligt var klockan halv nio och jag hade vattenträning, sen var det bara att åka hem. Imorgon är det jobb igen för mig, kväll i Öjebyn och jag är inte speciellt laddad. Själva jobbet är kul, men det är inte roligt att se alla familjer som är lediga och kommer dit på fredagsmys. Vill också. Får skynda mig hem efteråt för lite tid med familjen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar