fredag 13 november 2009

Frisyrer

Bläddrade igenom fotoalbum idag och insåg att förändring i frisyr är inget jag varit rädd för. Både färg och form har ändrats, ibland till det bättre, men inte alltid... Här kommer därför en hel drös med kort med olika stilar. Bilderna är fotade ur fotoalbumena, varav den kassa kvallan på vissa bilder. Sorry ni som också fångats på bild!

I somras.
I nian under ett depåstopp hemmavid efter en vecka i fjällen med klassen och innan nästa vecka i Tjeckien med en annan grupp från skolan.
Utklädda på dagis inför Karneval.
2004 i Gävle.

1889? i Gtbg
Hahaha! Upplockat hår hemma i Öjebyn. Levi´s var visst inne.
Lillskit i princip utan hår.
Jul hemma i Joakim von Anka-gåstolen.
Badankan.
Långhårig med diadem.
Håret har börjat växa.
Röda ekorrsvansar i håret (som min sambo så fint uttryckte det).
Nyår 2008/2009
2005 på examensmiddag i Gävle.
Klippt och fixad hos en gymnasieelev...därav lila lugg!
Fotbollsavslutning m ÖIF runt 2003?.Fotbollsavslutning med Sikfors 2007. En månad senare var jag pregno.
Sommaren 2003?
Gävle 2004 kanske.
Cruella De Ville (rött o vitt) nyinflyttad till Gävle.
Rött på väg på Studentkryssning.
Nyårsafton 2003?
Långt hår i ungdomen. Det räckte ner till rumpan...
Sommarblond.
2001
2001
2000
1999
I Uppsala hos Annelii o Peter.
Grekland med sambon aug. 2003.
2001 i Västerås hos Sofia.
Hos mig i Sthlm innan Piteåfest.
Sommaren 2008
Maj 2008
Sommar 2007
Vår/sommar i Malmö 2006
2006
Sommar
Lagfest 2006

Trettondagsafton 2006
Lagfest 2006

Men o så faLit...men det bjuder jag på! Att vara blond på sommaren när man har lite mer färg är nog det jag gillar bäst, men sen på vintern blir man mörk. Kul med förändring!

2 kommentarer:

  1. Gud, vilket härligt inlägg!
    Jag sitter med ett stort leende och en liten tår i ögonvrån. Nostalgi...
    Kommer så väl i håg kortet på dig och Maria när ni hade lika kläder. Gotland, va?
    Oh my God, shit vad fet jag var 2001- du hittade ingen mer smickrande bild? :)
    Kram på dig

    SvaraRadera