torsdag 26 november 2009

Långledigt

Då var man vaccinerad. Melker skrek rätt ordentligt men det gick över lika fort som det började. Nu hoppas vi att han slipper ha ont. I min arm börjar det redan kännas av, men väldigt lite än så länge.

Nu är jag ledig till på tisdag, känns riktigt härligt och välbehövligt, får väl se vad helgen har att erbjuda. Jag åker gärna till Älvsbyn för att hälsa på AJs gamlingar, men vi får väl se om jag får som jag vill. Sambon tänkte visst börja lite smått med gipsning av väggarna i badrummet. Skulle vara skönt att få det klart därinne! Han köpte en stjiitstooL idag till kraftigt rabatterat pris. Sånt gillar vi!

Byta ett par gardiner, renbädda och tvätta, det vet jag att jag ska göra imorgon, men efter det är det öppet. Nu ska jag lägga mig och läsa en tidning och bara njuta av ledigheten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar