lördag 14 november 2009

Konsert ikväll!

Gårdagen var full av familjemys a´la fredagsstil. Jag promenerade med sonen efter lunch innan vi tillsammans med sambon åkte på varmbadet. Mötte upp Melkers tremenning och hans föräldrar som vi badade med och det var riktigt trevligt att träffa dem. Efteråt blev det mat på stora pojken i stan där Ludde lämnade en härlig doft till efterkommande gäster...

Hälsade på (mamma och) pappa innan vi såg Idol hos vännerna på Svartudden. Melker, Stella och Noelle var alla vakna till kl 22 och sprang runt och levde rövare. På vägen hem somnade sonen som var mer än trött. Därför fick vi sova till 8.20 på morgon, lyxigt värre!

Idag är sambon återigen på en liten jaktrunda medan jag o sonen ska gå till sporthallen där Melkers kusin har handbollsturnering. Ikväll är det dags för en efterlängtad konsert med Melissa Horn som jag ska se med några tjejer. Först är jag bjuden på middag hos en av dem. Ska bli riktigt trevligt.

Avslutar med två bilder på hus i liknande stil som vårt, men som är tillpiffade ordentligt. Sån utsida skulle jag inte tacka nej till! (hittade bilderna på en blogg någonstans)...


Fortsatt trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar