söndag 15 november 2009

Magiskt!


Lördagens konsert var, i mina mått mätt, magisk! När den första låten började, fick jag tårar i ögonen och håret på armarna reste sig. Där satt hon med sin gitarr och spelade fantastiskt vackert. Såg att PT inte tyckte hon var nåt vidare, men från min sida var hon helt underbar! Något jag däremot inte förstår mig på är alla som fotograferar i tid och otid på en sådan konsert. Det störde oss andra massor!

Bjöds innan konserten på en riktig god och läcker middag hos A, så det blev en riktig mysig kväll. Mötte sedan upp resten av familjen här i byn hos vänner där vi var resten av kvällen, åt snask och spelade Wii.

Idag har jag sorterat och flyttat saker och kläder mellan byråer, städat upp i klädkamrarna på övervåningen och sorterat ut lillens kläder som var för små. Ätit en smaskig våffellunch hos svärföräldrarna och nu håller sambon på med potatisgratäng, älgfilé och svampsås. Synd att träningen är redan om en timma...kan inte äta så mycket då.

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar