tisdag 21 december 2010

De senaste fynden

Plötsligt så ser man dem. De där finfina sakerna som förmodligen många innan mig har ratat, men som faller mig i smaken. Fina och enkla. Absolut inte nya men så charmiga att jag bara måste ha dem. För ynka åttio riksdaler fyndade jag dessa igår på Kupan. Ett tidningsställ till vardagsrummet samt en tekanna till stringhyllan som redan har två kompisar på hyllan.

Brun och fin står den där mittemellan mina tidigare fynd. Kannor, vem visste att jag gillade sånt?


Lillen fyndade förresten han också. En "Nisson" (Herr Nilsson) som kostade en tjuga. Nu, upptvättad och fräsch är han en av Melkers nya kompisar.

1 kommentar:

  1. vilka superfynd du gjorde!! har tallrikarna i samma serie som den vänstra tekannan, älskar dom :) God jul på er, så hoppas jag vi ses på mellandagarna :) Stor kram!

    SvaraRadera