onsdag 8 december 2010

På sin plats

Det hade nog varit på sin plats nu att jag hade berättat om den otroligt inspirerande utbildningen vi fick på jobbet idag, eller Julcafét som vi hade ikväll. Stella sötnosen lussade för hela gänget och läste även en vers. Söt som få och hur duktig som helst. Inte alla femåringar som skulle göra det!

Men go vänner, ni får vänta tills imorgon. Jag är tröttare än trött, ligger på soffan och känner träningsvärken komma. -23 grader här i byn ikväll så imorgon ska jag och Melker ha en hemmadag tills det är dags för mig att åka till jobbet.

Förresten, på tal om ingenting. Om du har en lägenhet att hyra ut från första februari i Stockholm så kan du gärna höra av dig. Det är min söta kusin Petra 21 år som kommit in på Hudterapeutskola och söker därför boende...
Som om detta inlägg inte varit spretigt nog så avslutar vi med en bild som inte har något som helst samband med texten. Det är nämligen den finfina jackan (om än jag tycker den är mycket finare lajv) som jag får i julklapp av mina föräldrar. Nu gäller det bara att piffa med lite cerisa detaljer, ni har inte sett någon snygg mössa för minihuvuden?


Sov gott så hörs vi imorgon.

2 kommentarer:

  1. Jag har köpt en riktigt snygg mössa från Peak som är typ rosa randig :) Mkt fin!!

    SvaraRadera
  2. Vad gulligt av dig att annonsera åt mig sådär! :) haha! Kram på dig!

    SvaraRadera