måndag 20 december 2010

Måndagslugn

Myskväll tillsammans med Melker och mina föräldrar. Det blir TV4 för hela slanten, först Ernst som julpysslar och sen väntar den där svenska miniserien som vi ser fram emot. Mamsen har fått sig en ryggmassage och jag har gjort en snabb sväng på några affärer där jag gjorde bort en del ärenden. Imorgon börjar jag jobba redan kl 6, vilken tur att jag har hjälp med Melker sådana morgnar när även sambon är borta!

Melker läser böcker med sin mormor innan läggdags, mysigt tycker han det är.

Gårdagens julbord tillsammans med vänner smakade gudomligt. Tack så mycket kära ni som bjöd med oss.

Bild tagen för ett år sedan. Vardagstärd mamma men supersöt son.

1 kommentar:

  1. Du var också söt om än du kanske sett mer alert ut på andra bilder. Ses imorrn. Puss på dig syster

    SvaraRadera