lördag 4 december 2010

Lugn och skön dag



Blev en mysig eftermiddag och kväll hos svärföräldrarna på Renön. Tyvärr är inte lillens matlust den bästa på grund av förkylningen men det hoppas vi vänder snart. Efter kvällens Så mycket bättre åkte vi hemåt och lillen somnade självklart som en klubbad säl i bilen. Jag fick ett litet pysselil och ska pyssla ihop två julklappar så här på kvälls(natt)kvisten. Lånade med mig en bok av svärmor som jag hann börja läsa 50 sidor i, så det kan hända att jag inte somnar än på några timmar. Sov gott så småningom.
Har även varit in till stan för att ta bort larmet från klädesplagget som jag berättade om igår samt tagit en lugn promenad i byn medan jag lyssnade på Sommarpratare som jag äntligen laddat ner i min iPod. Nåväl. Hörs en annan dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar