torsdag 9 december 2010

Nostalgibilder

Satt och kollade på lite gamla bilder...här är ett axplock.

350 mil runt Sverige låg jag ihopvikt bakom AJ. Gick finemang!
Jag och sambon i Skåne under MC-semestern.
Ville sötnos.
Jag och Madde plockar blåbär och agerar kufar.
Stella sötfis!
Sjukt gott mellis i Bulgarien 2007. Nutellapannkakor, mums!
Flickorna på våran båt för några år sedan.
Ville.
Fiske i Slagnäs sommaren 2007.
Salo, Sara och jag på OMY-fest sommaren 2007.
Match mot brittiska killar i Bulgarien. På bilden ser ni mig mosa ner en kille under vattnet! De trodde minsann att de skulle vinna lätt mot några brudar men så blev inte fallet...:)
Jag och Alexandra agerar Hugh Grant o Julia Roberts från Notting Hill.
Nyfiken Ville.
Emilia var väldigt vig...
Camilla o Peder på Högbonden under vår semester.

4 kommentarer:

  1. Åh vad härligt att få se bilderna från Bullen!
    Salo

    SvaraRadera
  2. va ung Peder såg ut på kortet:)/ Anna S (Jag kom ihåg:)

    SvaraRadera
  3. Finfina kort. Speciellt på Sara!

    SvaraRadera