tisdag 28 december 2010

Ledigheten väntar runt hörnet

Jobbar idag 6-20 vilket är ett riktigt mastodontpass men då kan jag ju vara ledig en annan dag istället. Snart väntar nämligen nio dagars ledigt tillsammans med familjen vilket känns helt underbart.
På förmiddagen kom några vänner hit till jobbet för att träna tillsammans med mig. Vi körde igenom ett pass Gymstick Muskel och sedan avslutade några av oss med att simma några längder. Underbart att starta dagen på det sättet.
Annelii och Peter som bloggar här fotade jag lite spontant för några helger sedan i Hortlax. Alfons, snart ett år är charmig som få, men med sådana föräldrar är det ju svårt att misslyckas!

3 kommentarer:

  1. Tack för idag. Riktigt bra pass. Det gör vi gärna om nån gång när det passar.

    SvaraRadera
  2. Tack Jennie! Det var riktigt skönt! Fina bilder du tagit, du är duktig!

    Jag gör gärna om träningspasset, vi kan förhoppningsvis dra en löprunda eller två till våren. Vi måste nästan springa ett lopp tillsammans! Om inte bara för nostalgitrippen=)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej Jennie! Kul att du tittat in på min blogg :). Å vilken otroligt fin blogg du har! Melker är ju hur go som helst. Kram på dig! Jag kommer tillbaka :).

    SvaraRadera