söndag 19 december 2010

Pimmis, Melkers nya kompis

Igår gjorde vi äntligen slag i saken och åkte den lilla biten till Henrik och Sara som i september (!) fick sin son Tim. Första gången vi träffade lilla underverket, ja ni hör ju att vi bör skämmas! Söt som socker är han i alla fall och riktigt stadig i kroppen. Melker gillade sin nya kompis som han kallar "Pimmis" (Timmis). Blev en sen kväll för lillen så idag fick vi återigen en sovmorgon tillsammans. När Melker vaknade i morse var det första han sa: Mamma, Pimmis??? Gullungen undrade var Tim var.

Melker pratar och sjunger hela tiden, speciellt när han är hemma. Om man inte svarar honom säger han: Men svara då!
Stadiga killen.
Melkers ursnygga outfit med pyjamasbyxor och vanlig tröja. Sötfis.

Nu ska jag massera sambon och sen köra igenom ett pass med Gymstick. Sedan väntar stan en snabbis, besök hos mina föräldrar innan vi ska på Julbord på Gästgivargatan tillsammans med fina vänner. Trevlig söndag!

4 kommentarer:

  1. Sötfis är vad han är gullevännen! Du behöver du en försöksperson för gymstick vet du vart jag finns!! =)

    Kram på er! Hoppas ni får en skön söndag!

    SvaraRadera
  2. Nu måste jag få klaga lite...AJ har ju inte ens träffat A sen han föddes, och det var i maj. Hoppas vi hinner ses i jul iaf. Kram på er!

    SvaraRadera
  3. Ja det är ju med all rätt Liza, det är ju inte så bra. Att jag bara träffat honom en gång också bevisar ju att vi är fasligt dåliga att åka till Älvsbyn, fast det visste vi ju redan! Vi borde boka in en date!

    SvaraRadera
  4. Det borde vi verkligen göra!

    SvaraRadera