måndag 6 december 2010

Nu blev det kvällen...

Fundersam liten grabb. Gillar denna bild trots att den inte är någon av de som kvalificerade sig till årets julkort. Det har för övrigt inte hamnat i postlådorna än, men det kommer så småningom.

Ikväll har jag och tolv andra brudar varit på genrep inför onsdagens Julcafé (allt detta tjat om kören, jag veet, men det är ju så kul) i Böle. Bäst att hålla alla tummar och tår för allt går vägen. Om det inte skulle gå vägen är det inte hela världen, de som kommer dit är ju bara närmast sörjande och de känner vi ju redan!

Imorgon jobb, utvecklingssamtal för Melker och sedan ska jag massera kusin och faster på kvällen. Onsdag jobb, utbildning i Gymstick och sedan Julcafé. Är dessutom inne i elva-dagar-i-sträck-jobb, så ja, jag vet vad jag gör. God natt!



1 kommentar: