torsdag 16 december 2010

Julens biopremiär

Jag är en riktig sucker för svenska filmer. Att Änglagård- tredje gången gillt har premiär på Juldagen är ju helt fantastiskt. Hoppas verkligen att jag under jul- och nyårsledighet tar mig tiden att gå på bio som jag gör så sällan.
Lillen har badat jag har duschat och sambon är ute för andra skottningen ikväll. När jag väl hade insett att det nog snöar och blåser lite väl mycket för en joggingrunda körde jag ett pass Gymstick Muscle här hemma för att försöka repetera igenom passet. Hoppas jag får köra ett sådant efter jul!

När jag kom hem efter dagens jobb stod middagen på spisen och sonen var hämtad från jobbet. Lyxigt!

2 kommentarer:

  1. CB: ja på förskolan...Får skylla på att jag nu jobabt elva dagar och är helt slut. Eller så skyller jag på att han säger att han jobbar på förskolan...

    SvaraRadera