lördag 11 december 2010

Rulleri rullera

Druckit julmust, sett Så mycket bättre och rullat Chokladtryfflar. Blev inspirerad av Isa, men gjorde med enbart 70%ig choklad, grädde och lite vaniljsocker.

Har annars jobbhelg vilket innebär att jag inte hinner så mycket eller hinner träffa familjen så mycket. Ikväll hann vi dock äta middag tillsammans innan jag fick åka tillbaka till jobbet och öppna för en uthyrning. Hoppas verkligen att det är ett skötsamt gäng.

Tidigare i veckan gjorde jag ju en hel kyckling i ugn med morötter, vitlök och rödlök. Så här såg det ut...
Nu fortsatt Tv-häng, julmustdrickande och ostkroksätande!

3 kommentarer:

  1. Lät smaskigt både med kycklingen och med tryfflarna. Puss på dig

    SvaraRadera
  2. Låter som min kväll minus jobbandet och rullandet:) jag hade iofs ostringar också men julmusten och tv-hänger stämde ju:)/anna

    SvaraRadera
  3. Julmust och ostbågar... Ja tack!

    SvaraRadera