lördag 11 december 2010

Vill ha en nu...helst igår!

Jag älskar att ha julgranen framme, skulle helst haft det i två veckor redan, men nu ska jag försöka stilla mitt julgranssug genom att skaffa fram en i helgen. Om ni vet var man kan köpa en gran (riktig) helst i helgen, tipsa mig gärna om det!
Glitter i granen är förbjudet hemma hos oss, däremot gillar jag den gamla ljusslingan tillsammans med röda pollor (pumlor, kulor...kärt barn har många namn). Måste nog däremot köpa hem lite fler pollor eftersom några har gått sönder under årens lopp. Snälla tomten, ge mig en julgran nu!

2 kommentarer:

  1. På kvantum kan man köpa riktiga granar, sen var det en som annonserade på blocket som till och med körde hem dom för 300 spänn/ anna

    SvaraRadera
  2. Finns på Coop också. 350:-.

    SvaraRadera