onsdag 29 december 2010

Packningsdag

Nyduschad sitter jag insvept i min morgonrock och kollar igenom packlistan inför fjällresan. Mycket saker som vi ska få med oss upp denna gång så vi får se hur mycket som ryms i Forden.

Hade tänkt åka och träna i morse på jobbet, men var helt slut i kropp och knopp så jag fick mig en sovmorgon till 10.30. Underbart! Träffat vänner hos Camilla idag, svängde sedan förbi Carro där jag lånade hem en klänning till Trettondagsafton, sen storhandling av mat, skräpmat till middag, förbi svärmor och svärfar och hämtade grejor till helgen och sen hem för pack och fix.

Vi kommer inte att svälta i fjällen, det är ett som är säkert. Träningskläderna är med, så det enda som kan sätta käppar i hjulen för träningen är vädret. Någon skotertur, läsa en bok och en himla massa mys står annars på agendan!

Lillen i den söta mössa han fick av mormor och morfar.

1 kommentar:

  1. Jösses vad härligt det låter! Ha det riktigt gott nu :)
    Kram Titti

    SvaraRadera