torsdag 2 december 2010

Inlägg nr 778


Önskar jag kunde bjussa på några dagsfärska och fina bilder, men inte det. Här kommer istället ett från i våras på mig och sonen som då såg ut som om det vore min dotter.
Natten spenderades hos mina föräldrar efter en myskväll hos dem igår. På förmiddagen gick jag och mamma en promenad i det riktigt härliga vädret, hoppas verkligen att det håller i sig så man kan vara ute lite i helgen. Imorgon väntar lunch med två av mina kusiner och även en stadsrunda där jag ska försöka att inhandla så många som möjligt av årets julklappar så att jag kan andas ut senare. Kuvert till årets julkort ska jag också köpa så att de kan läggas på lådan så snart som möjligt. Annars vet jag inte riktigt vad helgen ska innehålla. Sambon ska på kill/hockeyfest på lördagen så då kanske vi hittar på nåt skoj jag och sonen. Nu är det slut på middagsrasten, back to work!

4 kommentarer:

  1. Vad fin du är på det kortet tack för i tisdags/ U

    SvaraRadera
  2. Min sambo ska också på killfest så vi kanske ska göra nåt kul ihop?

    SvaraRadera
  3. Ja du anonym, det kanske vi ska, men jag vet ju inte vem du är...:)!

    SvaraRadera
  4. Oj jag glömde:) / anna

    SvaraRadera